۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید پیامک عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بیتابم و دل برای دیدار تو تنگ است

تقصیر دلم نیست نگاه تو قشنگ است



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



تنهایی ، دوری ، دلتنگی ، بغض ، ناله و گریه همه و همه

واسه یه لحظه با تو بودن …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



از پرچین امیدهایت چتری برایم بفرست

من خیس دلتنگی هایت شده ام



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



مثل شقایق زندگى کن : کوتاه اما زیبا

مثل پرستو کوچ کن : فصلى اما هدفمند

مثل پروانه بمیر : دردناک اما عاشق



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس این باران

گاه باید خندید بر غمی بی پایان



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



مدامم مست میدارد،نسیم جعد گیسویت

خرابم میکند هر دم فریب چشم جادویت

منو باد صبا،مسکین ،دو سرگردان بی حاصل

من از افسون چشم مست و او از بوی گیسویت



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما

جای خالی تو پر نشد

از جنس بی نهایتی



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



اگر چه عاشقی پر شور بودیم

به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



خنده های تـــو آرزوهـــای مـن انـد

بخــند تا برآورده شوند



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بجز دستت ندارم یار دیگر

بجز آیینه بازی کار دیگر

چو بستی چشم را آیینه بشکست

نگاهم کن فقط یک بار دیگر



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بی خیال است ، خیلی بی خیال ؛

همان کسی که تمام خیال من است …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش میگیرم …

مردانگی های تو فیزیک را هم نابود میکند ، من را که دیگر هیچ !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را …

یا در کنار تو یا در یاد تو …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



خورشیدی و گــرمای محبت در دست

با آمدن تــــو مــــاه چشمش را بست

بــــــا سرعت نـــــور سمت تو می آیم

وقتی که چراغ چشمهایت سبز است



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



درون سینه آهی سرد دارم

رخی پژمرده ،رنگی زرد دارم

ندانم عاشقم ؟مستم؟چه هستم؟

همی دانم دلی پر درد دارم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر