۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه متن عاشقانه مطالب عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



 روزگار ، نبودنت را برایم دیکته می کند

و نمره ی من باز می شود : صفر

هیچ وقت نبودنت را یاد نمیگیرم !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید

چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



دردها فراموش خواهند شد

اما … همدردها هرگز



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



تو برو ، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم :

باشد ، برو خیالی نیست …

اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



چو کس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



حیف این چشمهام که برای چون توی بی ارزشی اشک ریخت!

و چه ساده دلم که هنوزم دوست داره



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



خودت رفتی ولی عشقت نرفته…

من عاشق تر شدم هفته به هفته



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



مهربانی باغ سبزی است که از روزنه ی پنجره ها باید دید

مهربانم مگذار لحظه ای روزنه ی پنجره ها بسته شود



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست

دیگران از ساغر و ساقی و ما از یاد دوست



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



رفاقت را در مکتب خانه ای آموختم که

بابت شهریه اش همه ی زندگیم را باختم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



لاله ی داغ دیده را مانم

اشک از رخ چکیده را مانم

دست تقدیر از تو دورم کرد

گل از شاخه چیده را مانم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



جانم ز فراق ، رنج بسیار کشید

با رفتن تو همیشه آزار کشید

ما همسفر راه درازی بودیم

بین من و تو زمانه دیوار کشید



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



حالا که آمده ای ، چترت را ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



در این شب های دلتنگی که غم با من هم آغوشه

به جز اندوه و تنهایی کسی با من نمیجوشه



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست

و دلم بس تنگ است

بی خیالی سپر هر درد است

باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر