۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس باحال عاشقانه اس ام اس روز عاشقانه جدید امروز

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ

ﺑﯽ ﺧﺒﺮ …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



صدای پای تو بهترین ترانه هاست

زمزمه کن تشنه شنیدنم …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



ﺩﻝ ﺻﺪ ﭼﺎﮎ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﯿﻎ ﺗﺮﺣﻢ ﺑﺪﺭﯾﺪ

ﺩﻝ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺑﺨﺮﯾﺪ

ﺩﻝ ﻣﻦ ﮔﺮﭼﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ، ﮔﻮﻫﺮﯼ ﻧﺎﺏ ﺷﺪﻩ

ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺁﻥ ﺗﺤﻔﻪ ﯼ ﻧﺎﯾﺎﺏ ﺷﺪﻩ



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



از دلتنگی چیزی شنیده ای؟

مثل این است که دستت را با کاغذ بریده باشی

زخمی نمیزند

خونی نمیریزد

ولی

میسوزاند

عجیب میسوزاند



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بیا به اینها بگو

جز تو هر کس مرا عزیزم صدا کند

جز بله؟؟ چیزی نخواهد شنید

بیا و بگو ‘جانم’ گفتن هایم

تنها برای توست



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



روزهایی که می بینمت نفسم می گیرد

روزهایی که نیستی دلم …

اما تو باش

تحمل اولی آسان تر است



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



خیالت راحت

شکسته دل ها نفرین هم بکنند

گیرا نیست

نفرین ته دل میخواهد

دل شکسته هم که دیگر سر و ته ندارد



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



زندگی را بی بهانه میخواستم عزیز

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد عشقم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



دست بردار از این جنگ نا برابر

دل سنگ تو همیشه برنده است

دل تنگ من همیشه شکسته



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



شک کرده‌ام …

به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام

این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



هنوز هم از تمام کارهای دنیا

دلبستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻭ ﻧﺎﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪﯼ

ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﻭ ﺷﯿﺪﺍ ﺷﺪﯼ

ﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺭﺧﺶ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺑﺮ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺗﺎﺧﺘﻪ

ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻣﻦ ، ﺭﻭ ﺑﺮﻭﯼ ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﻪ



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺪﺍﺩ

ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺯ ﻣﻦ ﮔﺮﻓﺖ



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت

و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت

ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا

که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند نازنینم



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



می خواهم فراموش کنم غمم را

باز پناه می آورم به تو

به عشق تو ، نگاه تو و به سلام تو …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



همین چند روز پیش فکر می کردم

می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم

از همین چند روز پیش ، هیچ کس شبیه تو نیست



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بر تو چون ساحل آغوش گشودم

در دلم بود که دلدار تو باشم

وای برمن که ندانستم از اول

روزی آید که دل آزار تو باشم



اس ام اس عاشقانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر