۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس رئز عاشقانه اس ام اس و طنز عاشقنه

اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







این روزها یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم که چرا؟ به تو می اندیشم






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی

اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







زن است

احساس دارد

لطیف است

یک جا عقب می نشیند و محبت تو را می خواهد






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







قشنگترین بوسه دنیا رو به چشمای نازت میزنم

تا قشنگترین خواب دنیا رو ببینی






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻜﺮ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ

اس ام اس دلتنگی






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و

لب طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دان

جلد نگاهت شده است






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







جای خالیت را

نفس عمیق می کشم

عطرت از تو باوفا تر است






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی

که نمی خوای از دستش بدی






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







باشی یا نباشی

این شب سر میشود

اما این شب کجا و آن شب کجا

اس ام اس بیقراری






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







بیا کلاغ پر بازی کنیم

کی پر ؟

روز بی تو بودن پر

دوست داشتن غیر تو پر

عشق جز تو پر

اصلا همه چی پر

فقط تو نپر






اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه







عبور میکنم هر روز

از نیمکت های خالی پارک

طوری که انگار کسی

در نیمکت های آخر

انتظارم را می کشد

به آن جا میرسم

باید وانمود کنم که

باز هم دیر رسیده ام






اس ام اس عاشقانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر