۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

اس ام اس عاشقانه پیامک جدید عاشقانه طنز عاشقانه عاشقانه باحال عاشقانه زیبا روز

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



تمام دنیا را گشته ام

کنار تو اما ، دنیای دیگریست !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



اولین ها مهم نیستن

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



سر و ته این حرفها را که بزنم

باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد

بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



بی کلام اینجا باش

بودنت با دل من ، بی صدا هم زیباست !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



دو کلام حرف حساب باهات دارم :

” دوست دارم ”



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است :

چشم و دنیا و دلت !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



یا تو را باید دوست داشت

یا باید تو را دوست داشت

شرط سومی ندارد احوالات من …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی ، تو یک “دنیایی” …



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



جای مرا خالی کن ، کنار مهربانیت !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



تو که می‌خندی

اشتهای لبانم به بوسه باز می شود !



اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه



ببین چقدر در هم حل شده ایم ؟

تو قهوه میخوری ، من خوابم نمی برد !



اس ام اس عاشقانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر